Werken op de afdeling contactcenter betekent dat je veelal het eerste aanspreekpunt van de klant bent. Belt een klant naar het landelijke nummer van Van Bruggen Adviesgroep? Dan heeft hij of zij als eerste een medewerker van het contactcenter aan de telefoon. Je plant afspraken in voor onze ondernemers en geeft antwoord op vragen die worden gesteld. Maar het belangrijkste: jij zorgt voor een grote glimlach op het gezicht van onze klant!
Wanneer je gaat werken bij het contactcenter plan je afspraken in met de klant. Dit zijn afspraken voor financieel advies en/of woningbezichtigingen voor alle Van Bruggen-ondernemers in het land. Op verschillende manieren kun je in contact komen met de klant. De klant kan zelf bellen of een aanvraag indienen op de website, maar kan ook op andere manieren binnen een contactverzoek hebben aangevraagd. Deze klanten worden telefonisch benaderd om de mogelijkheden voor financiële dienstverlening te bespreken en een afspraak met een adviseur in te plannen
Lokale kantoren verzoeken het contactcenter regelmatig om bestaande klanten telefonisch te benaderen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de hypotheekrente binnenkort afloopt of dat er interessante veranderingen plaats hebben gevonden in de financiële situatie van de klant.
Een prettige samenwerking staat centraal binnen het contactcenter. Samen zorgen we ervoor dat de klant altijd op nummer 1 staat. De gesprekken, met name inkomende vragen, zijn heel afwisselend. Iedere klant die zich gehoord en geholpen voelt geeft ons een goed gevoel!
Als medewerker van het contactcenter heb je de mogelijkheid om thuis te werken. Samen zoeken we naar een goede balans tussen thuiswerken en op kantoor werken.