Contactcenter

Als ondernemer wil jij doen waar jij goed in bent: ondernemen. Het in-house contactcenter van Van Bruggen Adviesgroep zorgt ervoor dat alle klanten die bellen naar het landelijke nummer te woord worden gestaan.  En zie jij een afspraak in jouw agenda staan? Dan is deze ingepland door een contactcentermedewerker.

Waarom Van Bruggen Adviesgroep

  • 100% onafhankelijk
  • Centrale ondersteuning
  • Sterk en degelijk merk
  • Landelijk netwerk, lokale experts

Focus op ondernemen

Ons in-house contactcenter zorgt ervoor dat jij je kunt focussen op ondernemen. Zij plannen de afspraken financieel advies en/of woningbezichtigingen in voor alle Van Bruggen-ondernemers in het land. Op verschillende manieren kan de klant in contact zijn gekomen met Van Bruggen Adviesgroep: door een aanvraag in te dienen op de website, door één van onze berekentools of door één van onze samenwerkingsverbanden.

 

Bestaande klanten

Lokale kantoren verzoeken het contactcenter regelmatig om bestaande klanten telefonisch te benaderen. Het kan bijvoorbeeld zijn dat de hypotheekrente binnenkort afloopt of dat er interessante veranderingen plaats hebben gevonden in de financiële situatie van de klant.

 

De klant op nummer 1

Het contactcenter zorgt we ervoor dat de klant altijd op nummer 1 staat. Iedere klant die zich gehoord en geholpen voelt geeft ons een goed gevoel!